fredag 20 mars 2015

Fin stuga i Portugal



9 kommentarer:

  1. Jag skulle väldigt gärna hyra ut din stuga. Den värker härlig och Portugal har jag aldrig varit i förr! En fin och välutrustad stuga, precis vad jag letar efter. Är denna stuga ledig i juli? Jag gillar värme förstår du.
    Diktatur/demokrati? Du kanske kan tipsa mig om någon god rätt man kan testa i Portugal. Hoppas det är ledigt, svara snart! // Pontus

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stugan är ledig i juli. Landet är en demokrati och några maträtte du måste prova är "Ovos mol de Aveiro", "Arroz doce" och ifall du gillar musslor måste du testa "Amêijoas à Bulhão Pato"


      Radera
  2. Jag skulle vilja hyra din stuga i Evora. Jag skulle vilja komma till dig under de mindre varma månaderna som typ April. Jag har alltid viljat fara till ett medelhavsland som Portugal. Jag tycker att Portugal verkar ha en cool kultur. Jag kan komma under mars-april så skicka en email.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stugan kommer vara ledig i slutet av Mars till slutet av April.

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag tyckte att din stuga var jättefin och välutrustad. Jag skulle gärna vilja hyra den från 1:a till 7:e juni om det funkar. Evora verkar vara en fin stad så dit vill jag gärna åka.
    Om du vill höra av dig så skicka ett mejl!

    Tack på förhand!// Georgeina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Första veckan i juni kommar vara ledig.

      Radera
  5. Tjatja, jag heter Elsa och jobbar i djuraffären på båten, och är 22 år. Jag tycker verkligen
    om ditt hus och skulle vilja hyra det. Det passar jättebra för mig och vill bo där med min bror och våra kompisar. Uteplatsen var fin och mysig. Det huset verkar passa oss perfekt.

    Vi vill komma i slutet av Juni och undrar om det skulle gå. Vilken plats skulle du rekommendera oss fyra att besöka? Kan jag ha med mitt husdjur?


    Hör av dig till mig på telefon eller kika in i Djuraffären.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Elsa, huset är vekligen jättemysigt och jag tyor också att det kommer passa er perfekt eftersom att det är stort och finns mycker plats. Stugan kommer vara ledig i slutet av Juni. Min rekomendation är att ni hyr en bil, då kan ni lätt ta et vart ni vill som t.ex. Lissabon som är ett av mina favoritställen. Djur går bra att ta med sig.

      Radera